Above Us Astro · Lezing 15 september
Joehoe, je bent ingeschreven
Astrologie & de 4 Elementen
Joehoe, je bent ingeschreven
voor onze lezing!
Zalig dat je erbij bent op 15 september. Nog even geduld, hieronder lees je wat er nu precies gebeurt.
Wat er nu gebeurt
Binnen een paar minuten vind je dit in je mailbox
1. Een email van Plug&Pay met de bevestiging van je inschrijving
2. Een email van mij met alle informatie over dit event
Zie je niets verschijnen? Check dan ook even je spam en/of reclame-tab.
Niet aangekomen? Mail naar conny@above-us-astro.com
Volg je me al op Instagram?
@above_us_astro
Loopt er iets mis of heb je een vraag?
Stuur me een mailtje op conny@above-us-astro.com
by Conny Dequeecker
Above Us Astro
