Jaaaaaaaaaaa! Je bent erbij!

Je bent er weer bij in AstroReset.

Za-lig dat je hebt gekozen voor een vervolg!

We gaan nog samen 4 maand op pad!

Je huidige account in The Huddle blijft gewoon bestaan. Je vindt er alles terug zoals je het achterliet.

Kocht je de geboortehoroscoopanalyse en/of de persoonlijke sessie erbij? Dan neem ik persoonlijk contact met je op om die in te plannen.

Tot snel!

Conny